lørdag 24. oktober 2009

Bruktfunn og litt kreative tanker

Var innom bruktbutikken og kom hjem med litt i posen:-) En gammel bilderamme et skjellfat, en sandkakeform og en flott blomsterpotte.



Blomsterpotten var liten og nett med veldig fine løveføtter. Tror den vil bli fin etter et par runder med hvit spray.



*******************************************************

Har også kjøpt inn lys, servietter, blonder, perlebånd, ståltråd og forskjellig pynt. Har blitt inspirert av både blogger her inne på NIB og nettbutikker som viser kubbelys med div. motiver. Så nå skal jeg prøve å være litt kreativ, så får vi ser hvordan det går:-)

Disse hjertene tenkte jeg å henge i blondebåndet jeg fester rundt lysene.

Mer pynt; blomster, hjerter og plastkrystaller.



Planen med disse er å skrive ut nostalgiske bilder fra DENNE nettsiden og lime dem på eskene. For deretter å feste bånd og pynt på.. Så ønsk meg lykke til :-) .....

2 kommentarer:

  1. Lykke til, dette blir bra. Gøy å ha noen ting å dulle med, kjempe gøy å lage tingene selv.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med litt bruktfunn!
    Gleder meg til å se det du skal lage.

    Ha en skjønn søndag!
    ♥ fra Tove

    SvarSlett