fredag 25. september 2009

Ødebelagt datakabel

Må bare innom for å si at min kjære Prins Leon har gnagd av laderledningen til bærbaren min.....
Så det spørs om det blir dårlig med blogging i helga.. desverre. Har jo en stasjonær data jeg kan bruke, men er liksom så koz å sitte i sofaen med bærbaren på fanget. Mulig jeg må innom en elektrisk forretning imorgen å høre om de har en ladder til meg. Dette er jo en "moderne/nymotens" kjempe krise.. Men, det ordner seg nok får jeg tro. Vi blogges:-)

2 kommentarer:

  1. Hei, Jeanette! Så mye fint du blogger!!! Likte spesielt den smykkeholderen din, nyyydelig!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. off, så kjedelig!! jeg har akkurat fått meg en liten snerten rosa pc av samboer'n min :) Håper at du får fiksa en ny lader så raskt som over hode mulig! Jeg for min del, er blitt helt avhengig av denne blogginga :)

    ha ei super helg!!

    SvarSlett