søndag 17. april 2016

Duften av skandinavia

 
Her hjemme har det skjedd en god del det siste året ♥
Tilbygget er ferdig og forrige helg, som nevnt i innlegget under, rev vi ned og byttet ut den liggende panelen med glatte, pene plater og fikk samme overflate og farge også i den gamle delen av stua. En ny sofa er strax på vei- så når den kommer kan jeg igjen henge opp noe på veggene. Bla. det vakre speilet mitt ♥ (Kan ses på instagramkontoen min @englehvitt)
 
I dag har jeg vært i kjeller og på loft og lett frem massevis av møbler og stæsj som jeg har lagt ut for salg. Så deilig når det våres og kunne rydde opp litt. Å når nytt kommer inn- må jo noe ut!
Stilen min har endret seg en del siden bloggen startet. Har nå funnet roen i en lys, skandinavisk- litt `glamorøs` stil.
 

 
Noe jeg elsker å ha på stua er duftelys og duftepinner. De gir det lille ekstra og får både meg og de besøkende til å ta i bruk alle sanser.
Jeg fant en fantastisk nettbutikk som fører en serie med skandinaviske lys og duftepinner- hva er vel oddsen ♥ Så fint at teksten og duften på lysene kan assosieres med noe kjent og nært ♥
 



 
Var ikke disse flotte?
♥ 
Cahetu er en dansk nettbutikk med håndplukkede go´biter til deg og din bolig. Bak butikken står Camilla & Helle Tuborgh – datter og mor – som begge brenner for innredning, boliginteriør og gode kjøpsopplevelser på nettet. De ønsker at Cahetu skal være en personlig nettbutikk, hvor det er tydelig hvem som står bak den, og hvem du handler med.
 
Klikk deg inn på linken under og nyt..
http://www.cahetu.no/merker/skandinavisk-1
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar