lørdag 1. februar 2014

Stue og paneler

 
Et lite bilde fra stuekroken i Englehvithuset.
Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle på messe forrige uke.. Noe som var veldig vellykket og kjempegøy!! Travelt- men vel verd de få timene med søvn.. Tenkte jo jeg skulle få tid til et lite innlegg mens jeg var borte, men det la jeg opp.. det gikk i et kjør! Har lagt et par bilder på instagram, det var det jeg rakk. De kan som sagt ses på @englehvitt.
 
 Trollhvit

 Setergrå

 Bekkeblå

 Bukkebrun
 
Har bare lyst til å vise dere noen av de stilige panelene som er på markedet nå.. Tenk dere disse på en fondvegg et sted!! Nydelig!!

Nå fikk jeg besøk av familien- så nå skal vi lage middag og koze oss!
Ha en fortsatt fin kveld og helg.
 

1 kommentar:

  1. Disse platene er flotte - vi skal ha en slik vegg på soverommet, fra esset!! :D

    Ha en nydelig Søndag,
    Klemmer

    SvarSlett