søndag 26. januar 2014

Stoler, "dilemma" og messetid

 
 
Mine vakre lenestoler fra Micma ♥
Jeg har et lite dilemma- kanskje noen av dere kan være så snill å gi meg deres mening? Jeg kjøpte jo dette bordet på Returbutiken i Umeå i sommer.. men- er så usikker på den brune fargen.. Hva sier dere- skal jeg male bordet eller la det bli slik? Bordflaten skal sies og igrunn trenge et strøk- for den er ganske hakkete å overflaten er litt flekkete. Men får litt ont i hjertet av å skulle "ødelegge" det. Jeg aner ikke hvor gammelt det kan være- men er nok ganske mange 10år antar jeg..

 
Neste uke skal jeg bort på messe- Nordekmesse- Med Blink Hus! Dette er en lukket fagmesse med høyt faglig fokus, hvor daglige ledere, selgere, innkjøpere og markedsansvarlige fra medlemsbedriftene deltar. Messedagene sys i sammen med blåtur tirsdag kveld og bankett onsdag kveld. En rekke priser for både leverandører og medlemsbedrifter vil bli utdelt på banketten. Så dette blir spennende! Gøy å se alt nytt fra alle leverandører.
 
Skal prøve å lage et innlegg fra messa ila uken! Vi ses!
 
 

6 kommentarer:

  1. Vanskelig valg, det skjønner jeg godt :-)
    Var jo et skikkelig flott bord og da!
    Personlig synes jeg det kommer an på resten av interiøret og
    hva du selv liker best. Bordet vil sikkert være flott uansett om du maler eller ei !!!
    Lykke til med valget, og ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  2. Bordet er jo fint som det er ,men jeg hadde nok malt det,mørk grå tror jeg hadde blitt fint.God søndagfra Trønderfrua :)

    SvarSlett
  3. Hva med å slipe det ned og olje det så det får samme farge som bena på stolene? Hvis jeg skulle malt det ville jeg valgt en farge som ligner stolene, enten lysere eller mørkere. Fine stoler og bord og det du bestemmer deg for blir sikkert fint uansett:)

    Ha en fin søndag! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Eg synst nesten det skal vere slik som det er, men det kjem litt an på korleis resten av stova di er.

    SvarSlett
  5. Jeg syntes det var fint som en kontrast jeg. Evt malt det i en annen mørk farge

    SvarSlett
  6. For et nydelig bord.Jeg hadde nok hatt samme dilemma som deg!Ikke gjør noe du angrer på...bedre å tenke litt lenger på saken,og evt sette et brett opp på bordet med lys eller blomster etc,eller en fin duk :)
    Bordet er nydelig som det er,men blir sikkert også fint som malt.Men det er som du sier noe med å ødelegge det opprinnelige da....hmmm,vanskelig vanskelig!
    I kroken din her sammen med de fantastiske stolene synes jeg bordet godt kan ha denne fargen,men det er jo isolert sett.Kommer litt an på resten.
    Lykke til med tenkningen - fint blir der uansett:)
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett