lørdag 11. januar 2014

Vegghylle


På forespørsel legger jeg ut bilder av hylla jeg kjøpte på møbelbutikken MIO i Umeå i sommer. En stor, flott møbelbutikk- med masse småinteriør. Fant ikke hvit inne på nett nå, men HER kan dere hvertfall se den i turkis. Kjempeflott og litt spesiell vegghylle.. Har aldri sett maken- så den ble med hjem og ble faktisk ikke opphengt før nå like før jul.

 
Pynten i hylla er: Øverst: Elglysestaken som jeg kjøpte i Kiel i Tyskland på jobbreise for en tid tilbake. På hylla i midten står en hvit glassvase fra ikea- den kan du finne HER. Nederst står enda 2 hvite glassvaser. Den største er også fra Ikea- men kan ikke finne den på nett. Den siste vasen har jeg kjøpt for mange år siden på en lokal interiørbutikk.

 
Nå er det sofatid i Englehvitthuset. Ha en fin lørdagskveld alle sammen!! ♥
 

4 kommentarer:

  1. Så artig hylle! :) moro med litt annerledes enn alle har!

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatte! :)

    SvarSlett
  2. Så kul hylle, morsomt med noe man ikke ser overalt. Stilig i turkis og :)
    Ha en fin søndag. Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Åh, så koselig hylle! Den var utrolig fin!

    Ønsker deg en riktig god søndag! Kos deg!

    SvarSlett
  4. Fy fader den var fin!!!! Aldri sett noe sånt før, meget spesiell! Og pynten du har plassert i hylla var enkelt og flott. Takk for att du viste den frem.Ønsker meg også en sånn......Ha en flott søndag. Endelig kom sola inn vinduet her.....bare helt herligt..men kremt så fæle vinduer, men over - 10 minus her, så får det bare være!!

    SvarSlett