lørdag 22. august 2009

Dagens fangst..



Ble i siste liten før stengetid sendt nedover til sentrum av min mann. Vi skulle montere stekeovn, men pakket opp å dær var ingen stikkontakt... Skal det være slik? Syntes det var så merkelig...man må jo ha strøm til stekeovnen.... Man kunne hvertfall fått beskjed om det. Men jeg fikk tak i det jeg skulle, så får vi fortsette monteringen.. Jeg dumpet da over flere deler i samme serie som kaffe og te settet jeg kjøpte for en tid tilbake. Måtte bare kjøpe et par kopper og en serviettholder... Må ha det, bare må ha det... :-)

5 kommentarer:

  1. Utrolig fine kopper:) Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei. De koppene der er utrolig fine. Har sett på slike selv, men bare på nettet, og vurdert å kjøpe slike. Men har vært litt skeptisk. For mannen min mener nemlig at det er veldig viktig å få plass til i alle fall en finger gjennom hanken ;) (kan jo forsåvidt forstå det).
    Derfor lurer jeg på. Er det plass til det? He he... Litt rart spørsmål, men...
    Susanne

    SvarSlett
  3. Kan skjønne man bare MÅ :) Hehe, kjenner meg igjen!

    Rart med stekeovnen, da...? Har jeg aldri hørt om før!

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Hei hei. Takk for at du fikk mannen din til å teste de for meg ;) Har bestilt meg to slike nå, så vi får testet de ut. Gleder meg.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett