onsdag 5. mai 2010

Prosjekt Puff

Som overskriften antyder har jeg et prosjekt pågang med noen gamle puffer. De har lokk med hengsler så de blir fin til oppbevaring. Har en ide om at disse kan stå i "nygangen"

Her er jeg igang, og puffene er ferdig grunnet, lokkene er tatt av og grunnet for seg. Jeg har bestillt et møbelstoff fra Stoff & Stil som heter Beige møbelstruktur, har en plan om å trekke lokkene med dette. Skal få innkjøpt litt skumgummi for å legge under. Har også en plan om å male en bokstav/monogram i front av møblet. Så det blir spennende selv for meg og se hvordan dette blir:) Så følg med, skal legge ut bilder av ferdig resultat!



9 kommentarer:

  1. Ser ut som om de er på vei til å bli lekre allerede!
    Spent på å se de helt ferdige..

    Stoffet er også kjempe fint.. Nøytralt og enkelt. ;-)

    KLemmer

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er! :)

    Gleder meg til å se resultatet!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se resultatet:)

    Nattaklemmer fra Jatte ♥♥♥

    SvarSlett
  4. Blir kjempefint! :) ...gler meg til å sjå vidare! :)

    SvarSlett
  5. For ein koseleg og fin blogg du har! Her vil eg følga:-) Kjempedekorativt med knekkebrød på norgesglass! Eg lagar dei knekkebrødene eg og, namnam!!

    Ha ein fin kveld helsing Vivi

    SvarSlett
  6. Vi ønsker deg en herlig fredag, og riktig god helg:)

    Vårhilsen fra
    damene hos Riviera Maison Molde:)

    SvarSlett
  7. Hei!ser du er godt i gang med å pusse opp puffene dine. Tenker de blir fine ☺ Jeg har hatt litt dilla på å pusse opp puffer selv. Holder på med den fjerde nå! Ta gjerne en titt på dem i bloggen min hvis du har lyst.

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  8. Heisan!

    Sikker på puffene blir råflotte når du blir ferdig! De er jo så praktisk med oppbevaringsplassen de byr på.

    Du spør om skoleplansjene mine, du er ikke alene om det, veldig mange ønsker seg :) Det er nok lenge, lenge siden jeg fikk mine, kjøpt for billig penge rundt om før de ble så ettertraktet.

    Klem

    SvarSlett
  9. Så koselig blogg du har! Flaks at jeg fant deg. Kommer snart tilbake.

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett