onsdag 17. desember 2014

Sent ute...

 
Julepyntet kjøkken i Englehvithuset.
 
I år har jeg vært veldig flink å gjort unna, samt pakket inn alle julegavene allerede. Jeg begynte tidlig i november og siste ble shoppet forrige helg. Fantastisk følelse ♥
 
Men jeg har en igjen.... en til meg selv♥♥
Skal bestille meg et bladabonnement. Jeg har tidligere abonnert på forskjellige interiørblader, men siste året har jeg kun kjøpt et og annet blad i butikken.
 
Når alle staker, stjerner, tre og nisser skal vekk opplever jeg hver januar at det blir litt trist, mørkt og tomt i huset.. Så derav litt inspirasjon fra interiørblad. Det gjør som oftes susen.

 
Det er virkelig mange å velge mellom og alle har jo sine særegenheter. Noen tips til hva jeg skal bestille?
 
Jeg kommer til å bestille fra Bladkongen.no, som du finner HER.
De har et eksepsjonelt stort utvalg- å nå til fantastiske priser.
Bladkongens forretningsidé er å samle alle magasiner og ukeblader på ett og samme sted. Dette fordi jeg som kunde skal få et oversiktlig bilde over hvilke blader som finnes innenfor de forskjellige kategoriene. Noe som gjør det enkelt å få tak i akkurat det bladet som passer deg og din interesse best.

 
Så er du ikke i rute med julegavene?? Frykt ikke.. Da er jo dette en flott ide- de har blader til både mannen, kvinnen, ungdommen og barna og for en hver interesse. Alt fra Bil, båt, motor, historie, vitenskap, for de hytteinteresserte, sportsinteresserte, matglade og ikke minst en mengde interiørblader ♥

www.bladkongen.no
 Ellers så er det full rulle på jobb også denne uka- så til helga blir det julevask, litt mer pynting og de siste forberedelser! Bare 7 dager til julaften dere ♥

 
Kos dere masse og stress med måte!!
Stor klem fra
 

2 kommentarer: