søndag 14. april 2013

"Farger"

Her i huset er det få farger gitt.. Det slår meg av og til at det eneste rommet her i huset med litt farger er barnerommet :) Men de farger som vises på dagens bilder er de farger jeg liker å omgi meg med. Noen kan kanskje kalle det "kjedelig", mens jeg selv vil kalle det harmonisk..

Gleder meg fortsatt til de nye beige lenestolene er i hus, fikk beskjed fra leverandør om at hun jobber på spreng for å få over neste container fra Kina, så de kommer vel etterhvert. Jeg har lyst til å piffe opp litt nå til våren med litt duse lavendel, lilla, rosa farger- men har ikke prioritert så mye interiørkjøp siste tiden. Får se etterhvert om noe nytt kan komme i hus- men med ei lita tøtte som stadig vokser er det ytterklær, regnklær og annet utstyr som kommer først- å slik skal det jo også være. Har sett noen nydelige puter både på Bohus og på ebay.. sikle.. sikle..


Nå skal søndagskvelden nytes, en dusj, pepsi max og sofaen med litt blogglesing. 

Ha en fin start på den nye uka! Stor klem.. 



2 kommentarer:

  1. Veldig harmoniske og fine farger :D

    Ønsker deg en fin ny uke,
    Klemmis fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kjedelig? Nei, laaaaangt ifra :). Synes også du har det harmoniskt, lyst og delikat, og veldig veldig fint :). Jeg liker også at interiøret er "rolig", men i den siste tiden har en del sorte detaljer kommet til. Gleder meg sykt til ei diger klokke jeg har bestilt kommer i posten! Så den tøffe store klokka du hadde, og ble helt forelsket :). Den jeg har best er faktisk enda større enn din...håper bare det blir like stilig som det jeg har settt for meg :). Håper det går bra med deg og dine, og så gleder jeg meg masse til gjengen møtes igjen i juni :). KLem fra Lise

    SvarSlett