torsdag 12. januar 2012

Pendel

Når adventslysene tas vekk synes jeg det blir fryktelig "mørkt og hverdagslig" i heimen. På Bohus, hvertfall her hos oss har de nå ta 2 betal for 1 av alle lyspendler. Passet meg perfekt siden jeg trengte en til kjøkkenvinduet og en til terrassedøra i stua. Er vel kanskje ikke av den mest spennende lampa jeg har sett, men med så mye "dill, dall" rundt, ønsket jeg meg noe helt enkelt. Er jo ikke et arbeidslys man snakker om her, bare et kozelys:) Ser at lampa lager gjenskinn i vinduet- pendelen er trillrund, så bilde lyver litt. Kommer sikkert bedre frem ved en senere anledning, det blir jo så fort mørkt nå- så de lyse bildene må tas midt på formiddagen. Ikke alltid at jeg er hjemme da- travelt å være hjemmeværende husmor;)) Idag har vi hatt møte med presten midt i det beste fotolyset:)


4 kommentarer:

  1. Koselig :)
    Er selv på jakt etter noen lamper til vinduene her, men må ha noen som er litt større siden våre vinduer er svææære 70-talls vinduer ;)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
  2. Den så veldig fin ut! Er på utkikk etter noe sånt til stuevinduet mitt, for jeg syns det blir for mørkt der nå vinterstid. Ser ut så den gir fint lys.

    Vet du om de fremdeles kjører det tilbudet..?

    :)

    SvarSlett
  3. Så fint, kjekt med en enkel pendel når en har så mye fint rundt. Hadde så apsolutt trengt to nye selv på kjøkkenet da jeg syntes de vi har er helt grusome he he :) Men den tørkerullholderen din er jo helt genial...spør igjen jeg vettø, hvor får jeg tak i noe sånt a?

    Ha en fin kveld/natt:)

    SvarSlett