fredag 30. september 2011

Enda et lampetips

Dette er en helt makan lampe som er oppusset i de 2 forrige innleggene. Det eneste jeg har gjort her er å spraye lampa hvit, har også tatt bort den øverste delen av lampa og satt ny ledning på. Ble helt ny denne også:)) Kan selvsagt eksprimintere med wallstickers og div. på denne også, men jeg lar den bli sånn foreløbig. Har ingen steder og henge denne heller for nå så:))

Idag har jeg vært og besøkt en vennine av meg som fikk sin lille jentebaby for 1 uke siden.. Å hurramegrundt så liten og søt og deilig!! Nå gleder jeg meg om mulig enda mer til vår lille prinsesse kommer! Ingen tegn enda, men så er det jo litt over en uke til termin da.. De første 7-8 mnd gikk jo så fort- fatter ikke hvorfor disse siste ukene da skal gå så treeeegt ;)
Men nå er det bare og hive seg rundt, mannen i huset har invitert jaktlaget på indrefile i kveld.. Noe jeg har forstått innvolverer meg også merkelig nok ;)) Men bare kozlig det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar