torsdag 25. august 2011

Stue

Jeg tenker at for å kunne være til inspirasjon, er det greit å vise oversiktsbilder. Det blir mange nok stilleben, blomster og lysestaker som blir vist. Jeg vet hvertfall at jeg selv er veldig glad i og finne bilder som viser hvordan ting kan løses møbleringsmessig.. Jeg flytter stadig om , men akkurat nå er jeg faktisk så fornøyd som jeg aldri har vært. Det er pent og se på og samtidig praktisk- alt er der det må være for at det skal funke i hverdagen! Om dere ser den store fredsliljen som står til venstre i bildet, er dette "buketten" jeg fikk av min mann på bryllupsdagen:))) Søte kjæresten min:)) Fint å ha noe som varer litt lenger enn bare noen dager!

En annen ting jeg har fundert på lenge er hva man kan ha over sofaen, når man har overlysvindu... Har vært innom wallstickers og bildelist- nå prøver jeg meg på et par rammer med et speil i midten. Ble jo slettes ikke så verst. Fotografiet ble litt dårlig, er dårlig fotolys idag.. :/



2 kommentarer:

  1. Forandring fryder:) Inngangspartiet blir veldig flott:)

    SvarSlett
  2. Så flott du har det nå! Du har det så stilig hos deg!! :)

    Ha en flott lørdag! :)
    Klem fra Malin - mine gleder -

    SvarSlett