torsdag 9. desember 2010

Forberedelser og ønsker

Siden jeg ikke har barn og ikke engang skal feire jul her hjemme blir det ikke så mange juleforberedelser her. Ser meg rundt i blogglandia og der er det omtrendt jul allerede.. Kjempekozelig:) Jeg innser jo bare i denne vente/forberedelsestiden at jeg da ikke har så mye og blogge om. Men jeg kan hvertfall vise hva jeg ønsker meg;) Speilhyllen over er et stort ønske. Den er fra Creme.
Regner med denne ikke ligger under treet iår, så min plan da er å kunne kjøpe den til meg selv etter jul, når kontoen har fått fylt seg litt igjen. Bildelista over sofaen er kun en foreløbig løsning. Ellers så bare må dere se på linken under. Ikke noe i verden kan måle seg med gamle gode Putti Plutti Pott. Har hørt på den siden jeg var lita jente så den betyr litt extra og skaper stemning i heimen selv ved fylte 30 :))
-







2 kommentarer:

  1. Samme situasjon her. Vi skal sørover til min familie og jeg kjenner på at jeg faktisk ikke orker så mye julepynting i år! Så derfor blir det lite juleinnlegg på meg selv om jeg ser at hele bloggverden fylles av vakre ting og tang ;) Ha en kjempefin kveld :)

    SvarSlett
  2. Fin gave til seg selv det der:) Vi skal faktisk feire vår første jul i dette huset så gleder meg ekstra masse:))

    Kos deg videre i førjulstiden med eller uten julepynting:)

    SvarSlett