lørdag 12. desember 2009

Bilderas

Siden vi kjøpte "nygammelt" hus like før jul ifjor ble det ikke pynting på meg da, jeg tar det derfor dobbelt opp i år!! Jeg hadde et par esker med gammel julepynt, tant og fjas liggende, men med min stil nå er det ikke mye av det som passer inn. Jeg har derfor investert i en del nytt. Å det er jo så mye fint og velge i... På bildet over har endelig den etterlengtede adventsstaken min kommet på plass.. Nevnte i et tidligere innlegg at jeg ventet og ventet.. Den gjorde seg godt sammen med de nye julegardinene mine på kjøkkenet.


Jeg har også endelig fått meg 2 Zinkhus fra Walther & co, bestillt fra AnnasRom, hvor det var super service må jeg si. Nettbutikken deres er desverre stengt nå i disse travle juletider, de har nok og gjøre i selve butikken, men kommer nok sterkt tilbake på den biten på nyåret. Jeg vil så absolutt anbefale et kjøp der.. Når jeg blir vel mottatt på en butikk handler jeg gjerne flere ganger der--- God service er alfa-omega synes jeg.

Husene ble jo nydelige når jeg fikk lys i dem.. Tror nok ikke jeg har råd til å pakke disse bort når jula er over, dette blir nok året rundt pynt i englehvithuset:-)

En annen ting jeg nok heller ikke har råd å pakke ned er denne lyslenken, kjøpt på en lokal lysbutikk. At jeg flytter den til et speil eller bilde kan nok hende, men den får nok være fremme.

Har også fått emblem på madonnaen min... Fiiint...

Her har jeg pyntet med julekuler og perler, dette skapte virkelig julestemning.. Pittelittegranne rødt gjør seg i et ellers så hvitt hus nå mot jul.

SE- den lever... ;-) Jeg som ikke får til noen som helst blomster er veldig stolt av at denne vokser og trives, er spent på fortsettelsen!

En søt lenke med bittesmå englevinger er vel på sin plass.

Og sist men ikke minst har jeg endelig, rett før 3 søndag i advent, fått opp adventslysene mine. Har ventet på pakken fra AnnasRom hvor porselenstallene var, men nå får jeg også fyrt på lys imorgen.

Ha en fin, fin lørdag alle sammen, nå er det vasking på gang... Mmmhfff..
Er mye gøyere å pynte!

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Adventsstaken i vinduet var virkelig fin :)
    Er myyye artigere å pynte enn å vaske ja - har tatt det i samme rekkefølge som deg i dag ;)
    Blir ikke så mye pynting her da vi drar "hjem" til jul i år. Men litt julestemning må vi ha før vi reiser også. Har to hvite svibler stående i tv-stua jeg også, og de dufter helt herlig!
    Ha ei flott helg!

    -Mette-

    SvarSlett
  2. Så fint du har det! :)
    Blir helt misunnelig på de nydelige kjøkkengardinene og den søte lysestaken din der inne altså..

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅ så misunnelig på lysestaken din;)har lett etter en elektrisk..har to slike for stearin lys men villll ha en på strøm LEKKERT som alt annet hos deg;)

    SvarSlett
  4. ååå så nydelig dette var,herlige bilder av et skjønt hjem.
    svibler er så herlig,
    klart at noe må man bare ha hele året,de husene kan brukes hele året.ja lysslyngen å.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. HEI:)Såååå koselig du har det:)
    Ønsker deg ein kjempe kos 3dje søndag i advent med masse julestemning:)
    Nattaklem frå Astrid:)

    SvarSlett
  6. Hei, så koselig du har det:) flotte bilder... Klem Hanne

    SvarSlett
  7. ÅÅ så nydelig du har pyntet!!! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg og skjønne deg!! Du har jp pyntet så nydelig!! Og de zinkhusa... dåne... hehe ønsker meg de så ille altså:) Satt det på ønskelista mi og søstern min har lett og lett etter de. Hun bor i england så har undersøkt over alt etter de- til og med sendt mail til walther&co for å prøve å skaffe de til meg, men har ikke lykkes. Må nok bare vente til en nettbutikk får de inn igjen ja!! Og kan absolutt stå fremme hele året:)

    Ha en flott søndag med den nye adventsstaken din:)

    SvarSlett