mandag 21. september 2009

Bad 2

Dørene inn til alle rom både i kjelleren og på loftet var i ubehandlet furu.. *Grøss*..
Men min snille svoger tok dem hjem i garasjen og spraylakkerte dem hvit.. Ble så fornøyd, nesten som ny! Prikken over i`en er "wallstikeren" med skriften Toilet.

Den nye fine glassknotten min er kommet på verdens minste vask/badeinnredning. Se så stor knotten ble iforhold.. :-) Bra knotten er lekkrest i verden da!

For å få tak i dette nydelige speilet måtte jeg til Sverige. Er vel i Viktoriansk stil tror jeg? Det er hvertfall utrolig dekorativt.

Søppelbøtte/skittentøyskurv fra Ikea. Har ikke bestemt meg enda for hva jeg skal bruke den til, men siden dette er Bad 2, regner jeg med det blir det førstnevnte.
Vi har ikke hatt elektrikeren her enda, så det gjenstår å få opp lampene, både over speil og over boblebadet. Hånddukene har jeg fått en vennine av meg til å kjøpe til meg i nabobyen. Elsker for tiden den isblå fargen. Håndduken står i stil med putene i sofaen på loftstua utenfor... Er jeg blitt gal eller...?? :-)

2 kommentarer:

  1. Så fint det var! Likte kjempegodt den søplebøtta! :)

    SvarSlett
  2. Så fint det var!! Den bøtta har jeg og, men den brukes til skittentøy... og hundefor:) ( ikke en og samme bøtte selvfølgelig da:P) speilet var nydelig!!

    SvarSlett